Wyświetlanie jednego wyniku

Podnośnik jednokolumnowy (wys.pod. 180cm)

11 500,00  brutto
Waga 770 kg
Producent

METZ

Udźwig

2500 kg (2,5 t)

Podnośniki mobilne

Istnieją podnośniki samochodowe mobilne oraz stacjonarne. Drugie z nich są instalowane do podłoża za pomocą kotew. Istnieje możliwość ukrycia ich w podłodze. Do głównych zalet podnośników mobilnych zaliczyć można wysoką mobilność oraz komfort pracy. Opierają się na kółkach, które umożliwiają wygodne przesuwanie ich z miejsca na miejsce w obrębie warsztatu. Podnośnik samochodowy mobilny może być wykorzystywany na wiele różnych sposobów. Znajdzie on zastosowanie zarówno w profesjonalnym warsztacie, jak i w przydomowym garażu. Podnośniki mobilne są lekkie, co dodatkowo ułatwia przenoszenie z miejsca na miejsce. Do ich zalet zaliczyć można również niską cenę. Co więcej, nie wymagają one dużej przestrzeni użytkowej, co sprawia, że zmieszczą się w każdym warsztacie. Jednym z rodzajów tego typu urządzeń jest podnośnik mobilny ramowy. Aby mieć pewność, że taki sprzęt posłuży nam przez długi czas, zaopatrzyć należy się w model od renomowanego producenta, wykonany z trwałych, odpornych na uszkodzenia materiałów i posiadający stosowną gwarancję. Mamy podnośniki takich firm jak: GRUBBER, BEST PRODUCTS, czy METZ.

Podnośniki mobilne nożycowe – jakie są rodzaje?

Podnośniki nożycowe mobilne określane są niekiedy mianem dźwigników lub podestów nożycowych. Wyróżnia się 2 ich główne rodzaje: podprogowe oraz podposadzkowe. Główną zaletą podnośników nożycowych jest fakt, iż zajmują one bardzo mało miejsca, a co za tym idzie — znajdą zastosowanie nawet w warsztacie o ograniczonym metrażu. Takie podnośniki najczęściej wykorzystywane są w wulkanizacji, podczas sezonowej wymiany opon. Używa się je również do przeprowadzania drobnych prac mechanicznych takich, jak chociażby wymiana hamulców czy poszczególnych części zawieszenia. Tego typu podnośniki posiadają z góry określoną wysokość maksymalną. Pozwalają one na szybkie i bezpieczne uniesienie pojazdu, umożliwiając komfortowe wykonywanie prac na podzespołach, dostęp do których możliwy jest wyłącznie od strony podwozia.