„SUPER CHARGE” – maksymalna efektywność opróżniania niezależnie od warunków klimatycznych
„OIL CLEAN” – najwyższa sprawność odseparowywania oleju od czynnika chłodniczego
„HPV TECHNOLOGY” – wysokowydajna pompa próżniowa
„PRESSURE DIRECTIVE” – urządzenie spełnające normę PED związaną z ciśnieniem bezpieczeństwa – zabezpieczenie na poziomie aż 20 bar
usuwa czynnik chłodniczy i olej z układu
oddziela olej od czynnika chłodniczego
automatyczna regeneracja czynnika chłodniczego
wytwarza podciśnienie usuwając z układu wodę i zanieczyszczenia
przeprowadza test szczelności układu klimatyzacji
wtłoczenie oleju i czynnika chłodniczego do układu klimatyzacji
możliwość obsługi samochodów hybrydowych
odpowietrzanie butli wewnętrznej
diagnostyka ciśnieniowa sprawności układu
analogowe manometry
płukanie układu – flushing (opcja)
podgrzewanie butli (opcja)
zestaw dużych manometrów umożliwiających stałą kontrolę ciśnienia w układzie oraz ciśnienia w butli z czynnikiem,
cyfrowy wyświetlacz LCD ukazujący m.in. poszczególne etapy automatycznego cyklu pracy,
wbudowany podajnik świeżego oleju oraz pojemnik na zużyty olej z wagą,
butla na czynnik chłodniczy z wagą,
pompa próżniowa wysokiej jakości,
zespół węży serwisowych (3m) wraz z szybkozłączami ECO LOCK,
złącze RS232 umożliwiające aktualizację danych oraz oprogramowania,
zintegrowana baza danych
drukarka termiczna
rodzaj czynnika chłodniczego R134a,
tryb pracy: automatyczny
zasilanie: 230 V/50 Hz,
pompa próżniowa: wydajność: 6 m3/h, minimalne wytwarzane podciśnienie: 0,02 bar,
pojemność butli: 12l,
długość węży serwisowych: 3 m,
wymiary: 62 x 53 x 96 cm,
waga: 65 kg